lördag, juli 14

Hemma igen!


Snygg stol med en otroligt...

Snygg tidning! ;)

Lillebror Anders och hans familjs stuga i Järbo

Med härlig badmiljö!

Svägeskans och min egna semester present! :)))

Värd paret! Anders och Anette

Deras gullungar Leon och Bianca

Våran gokille Max

Lillebror Jockes restaurang i Gävle

Och hans goda mat!!! Här: Pasta och skaldjur... mums! :)

Läckra pizzor! :)

Lillebror Jocke och hans läckra rosèvin! Räcker nog  två dar!!! ;)

Snygg skyltning med en snickarbänk "Divas boning"

Ockelbovägen
Först vill jag bara säga...Tack för alla goa kommentarer jag fått under dagarna som gått! :))) Ungarna tyckte det var lite konstigt att tant Bettan fastnat i en tidning! Ha ha! :) Nästan så att jag tycker likadant faktiskt! :) Men ack så rooooligt! :)) Jag och svägerskan slank in på stan och köpte upp lagret i en kiosk! Killen i kassan tittade lite konstigt på oss men vad tusan det får man ta! Är man kändis så är man!!! Ha ha! ;) Hur som helst är vi super nöjda med allt!!! :))) Nu blir det god natt mina vänner! Lovar att försöka svara er alla i morgon! :) Ska försöka ta en hus vandring i brosans stuga också! Så vi ses i morgon! :) .

Helt underbara dagar vi fått tillsammans! :))
Kram Bettan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar