måndag, juli 9

Nu kommer den!!!


förra årets bästa loppisfynd

Allt i hemmet!!! Som vi har väntat på och som faktiskt lite överraskande snabbt dyker upp i butik på torsdag! :))) Vi som trodde på nästa år!!! Oj oj vad skoj!!! ;) Så glöm nu inte att köpa ALLT I HEMMET på torsdag!!!! :)))) Själv har jag redan tjuvkikat i grannens ex! Tack Kristina för det!!! :)) Och vilken tur att jag själv slapp välja ut bilder... fanns ju så många ljuvliga, som till och med inte är med!! :) Vilket jobb dem gjorde! Susanne/Me and alice och Lena/Levas stil och vintage :)))

Ha det gott mina vänner!
Kram Bettan

7 kommentarer:

  1. Vilket fint reportage i Allt i hemmet! Tack vare detta hittade jag ju hit! Bor i grannkommunen. Ha det bra!
    Kram Anki

    SvaraRadera
  2. Har precis suttit i bilen på väg till min sambos moster i Leknäs/Dalarna och läst reportaget om ett fina hem!!! Härligt reportage :)
    Vi för samma resa mes vårt hus vid havet i Småland, totaltenoverar:)
    Ha de gott, kikar gärna in igen!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Hej Bettan! Superfint reportage i Allt i hemmet! Så kul att se:):)!Kram eva

    SvaraRadera
  4. Ja här gick det undan:)
    Tusen tack för din gästfrihet denna dag!!
    Vi får ju inte vara med och tycka till om vilka bilder som blir med, med de som blev med är kanonfina.

    Hoppas många nya läsare hittar till din fina blogg som ger oss andra inspiration:)

    Kramar Lena

    SvaraRadera
  5. Jättefint reportage!
    Mvh Camilla...

    SvaraRadera
  6. Tack alla söta ni!!! :)) Jag tycker själv det är helt fantastiskt! ;)

    Kram Bettan

    SvaraRadera
  7. Vi fick tidningen i brevlådan. Fint reportage,så kul! Vi ses i helgen hoppas jag för då kommer vi till byn. kram!

    SvaraRadera