söndag, juli 1

Säg ja till ogräs!



Att nått så enkelt kan vara så vackert! Testa ni med!!! :)) Nu börjar semestern! Det betyder... strunta i rabatterna!!! ha ha! ;)
Efter en jobbig natt av en kräkande Max så tänker jag inte göra nått speciellt idag faktiskt! Känns helt okej även om jag från början tänkt putsa fönster idag! Dem kan nog vänta nån dag till skulle jag tro! ;) Efter en hel vecka med fotbollsskola, ett födelsedagskalas och en hel del fuskande med maten för vår unga herre så förstår jag att den lilla skrutten till slut fick ont i magen!
- Mamma nu ska jag alltid lyssna på dig när jag måste äta! Och tack för att du tar hand om mig! (Säger han) Ha ha! :)) Vilken tur att det gick in till slut! Att när bensinen tar slut då orkar man inte längre liksom! ;) Att ha roligt och samtidigt glömma bort att man måste äta och dricka... kan vara farligt! ;)

Kram Bettan

2 kommentarer:

  1. Ja!

    Till både ogräs och kloka ord :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja nu njuter vi av sommaren istället! ;)

      Kram Bettan

      Radera