tisdag, juli 31

Sista Juli



Betyder att augusti och hösten närmar sig!! Hujedamej!! Ja ibland är livet orättvist!! Men ett som är säkert är att nästa vår då kommer längtan igen! Och det kan ingen ta ifrån en!!! ;)
Mina vänner funderar då på en liten sponsring åt Bettan... kanske med en liten utomlandsresa!! Bara HON jobbar hela sommaren så att alla ANDRA får SOL!!! Ha ha! ;) Eller så borde jag be min kollega först välja veckor och efter det välja av henne dem!!! Ahaa så får det bli!! ;) Fniss! :))

Kram Bettan

4 kommentarer:

  1. Fniss:):) Den där stolen man skymtar är en riktig skönhet!!!

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Men jag som älskar augusti! Härligaste sommarkvällarna då :)
    Åh, tack föresten för din röst! Det gör mig så glad :)
    Ha en fin kväll! (eller natt är det ju nu....)

    SvaraRadera
  3. Här är en till som älskar augusti och den lite mer krispa luften!
    Så glad att jag hittade hit till dig via Me and Alice.

    SvaraRadera
  4. Låter som du har en plan! :)

    Jag fick förresten tag i en tidning, mycket fint reportage! Grattis igen :)

    SvaraRadera