onsdag, juli 4

Styling i tjejhuset














Kommer ni ihåg Maya jag berättade om som flyttade in i en gammal skola tillsammans med sin man Björn och sedan började sakta men säkert renovera det hela bit för bit!?! Hur som helst bad Maya mig om lite stylingshjälp i sitt tjejhus (Skolans gamla dass) tills på lördag när ett födelsedagskalas för hennes Björn ska infinna sig på gården! :) Ni kan mån tro att första gången Maya visade mig det gamla dasset eller tjejhuset som hon kallar det :) blev jag störtförälskad!!! För vem skulle inte vilja ha ett sånt på sin tomt!!! ;) Ett av det gulligaste husen jag nånsin sett kan man säga! :) Och vem skulle inte vilja krypa in där med ett gäng tjejer!?!! Idag var det alltså dags för en hel del röj och sedan det allra roligaste... piff! :))
Kan också berätta att en loppis planeras i huset nån gång i framtiden!!! Låter inte det skoj så säg!!! :)))

Go kväll från en dammig Bettan

2 kommentarer:

  1. Helt underbart härliga bilder tycker jag. Precis som det ska vara, originellt enkelt och vackert!

    Kram
    Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller med dig Maria! :)
      Vilket hus! Enklast är oftast vackrast! :))

      Kram Bettan

      Radera