måndag, augusti 6

Är man dalkulla så är man! :)










När lillebror Anders gifte sig med sin "dalkulla" Anette så fick han en hel del hästar på köpet kan man säga! :) Och här ser man lite var vissa står och pryder i deras hem! Visst är det fint!! Till och med panelgardinerna!! Ha ha!! :) Hos dem är det till och med snyggt!! :))
Vilken tur man har som har båda bröderna i samma stad! Det gillar jag!!! ;) Tack till världens bästa! :)
En helt fantastisk kväll våran Jocke bjöd på!!! Till och med hotell!! :))) Känner mig alldeles gråtfärdig av lycka över något så fånigt! :)

Kraaaam Bettan

8 kommentarer:

  1. Håller med! Hos dem var det till och med snyggt!!

    Har också turen att ha min bror i samma stad som mig själv:)

    Sov Gott,

    Kram Johanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är det! :) Vissa kan till och med få till det med panelgardiner!!! Hi hi! :)

      Vad härligt! :))

      Kram Bettan

      Radera
  2. Åh gumman så fina bilderna blev!!!
    Känner mig stolt över vårt
    "dalahem":-) kul att vi ses snart igen, kraamar!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det ska ni vara... stolta!! :) Ingen Anette utan sina hästar!!! Enligt mig!! :))

      Ses snart mina hjärtan!
      Kram Bettan

      Radera
  3. Dalahästar it is, det märks ju liksom:)) Härligt och där passar det så fint in, hos oss hade det mest sett komiskt ut tror jag. Underbart att gå "all in" tycker jag!
    Ha de riktigt fint!
    Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha ha! Vilken härlig kommentar! Håller med dig! "All in" Ska man så ska man köra på rejält! Annars så kan det lika gärna va! Ha ha!!! ;)

      Kram Bettan

      Radera
  4. Du glömde ju dom 27 dalahästarna på bokhyllan syrran ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja för tusan det gjorde jag!!! Ha ha! :))

      Kramen

      Radera