torsdag, augusti 2

Ett upplyst växthus





I går kväll tog jag slag i saken och hängde upp lampslingan i växthuset (tillsvidare) tände lite ljus och kröp in med maken tillsammans med varsitt glas rött! :)  Och genast kände jag att det kanske inte är så dumt att vi går mot höst ändå! ;) Håller med er... augusti är inte en så tokig månad det heller!!! Oftast är den finare än själva sommaren, till och med!!! :))) Vi gifte oss till och med i den månaden och det blev den finaste dagen av dem alla! ;)

Kram Bettan

6 kommentarer:

  1. Åh, men gud så fint växthus! Där skulle jag vilja krypa upp! Lampslingan passade ju kanon :)
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  2. Ååååå vad mysigt du har fixat till det.Där förstår jag om ni trivs.Ha en fin kväll .Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Så otroligt fint, så orginellt! Hade själv gärna tagit mig ett glas vin i ert fina växthus:) Då blir man säkerligen glad i själen:)

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  4. Så supermysigt det verkade!
    Jättefina lampor du har, jag har också påbörjat min samling......:)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Så mysigt det ser ut! Låter som ni haft trevligt! Fint blev det med lampslingan. Jag gillar också hösten, hög mysfaktor med tända ljus. Ha en fortsatt trevlig dag!
    Kram Anki

    SvaraRadera
  6. Mysigt! Härligt med en liten stund för er själva och ett glas rött,tända ljus! :)Slingan blev ju bra där! kram

    SvaraRadera