fredag, augusti 31

Fredagsfix





När man röjer, hittar man fram sånt som är lite svårt att göra sig av med! ;) Nån som känner igen sig!?! Hi hi!
Kolla in den snygga donnan ( Så som Max kallar henne ! ) Är en gåva från makens mormor för många, många år sedan! :)) Määän oj vad grejer jag har!!! Märks inte att jag redan haft loppis... typ!  Men desto roligare för er andra då såklart! ;) Och jag kan lova er... Anki/Lillbovillan har ännu mer!!! Ha ha! :)
Max mår jätte bra idag!! :) Har till och med vart på förskolan några timmar på förmiddagen! Så nu kan vi andas ut!! :))

Fredagsmys på er alla! :)

Kram Bettan

3 kommentarer:

  1. Hade jag bott närmare dig hade jag också kunnat ställa upp och sälja saker. Efter sommarens loppisar ihop med andra gömmor hade jag kunnat få ihop en hel del:)

    Ha en härlig fredag söta du:)

    Kramisar Johanna

    SvaraRadera
  2. Härligt ändå, med gamla fina grejer :) Hittade din blogg av en slump, lägger direkt till den bland favoriterna, hit kommer jag gärna tillbaka!

    SvaraRadera
  3. En liten hälsning från din nyaste follower! Vilken mysig blogg, och så mycket fint du visar! Jag blir omåttligt inspirerad av bänken - bara några brädor och ett par stolar. Snillrikt! Ha en riktigt skön söndag:).
    Kram Maria

    SvaraRadera