tisdag, augusti 28

När hösten knackar på...



Blir jag så grymt pysselsugen!!! :) Har här knepat ihop ett par ljuslyktor av några gamla, som helt enkelt fått sig ett litet täcke av vaxat papper (Finns att köpa i blomsteraffären) och lite hampasnören som håller allt på plats. Tillsammans med ett par betongfat så blir dem ännu tuffare... kort och gott väldigt enkelt!!! ;) Och ett helt ljuvligt sken senare!! :)
Köpte ett gäng snygga knappar från Stoff och stil i våras som ska få komma till sin rätt med några snygga kuddar i soffan. Ska bara bestämma vilka tyger... finns ju så många!!! :)

Ha en fin kväll :)
Kram Bettan

4 kommentarer:

  1. Ja när hösten knackar på är det lätt att bli pysselsugen.Bara så fina ljuslyktor.Ha en trevlig kväll.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Jag kan erkänna att jag inte är en pysseltjej, litegrann sådär till jul men annars är jag nog en loppistjej, hihihi!

    Vilka söta ljuslyktor, kul när man kan använda något man redan har och göra om:)

    Snygga knappar, skall bli kul att se vilket tyg du väljer, i tygdjungeln;)

    Kramis på dig!

    SvaraRadera
  3. Hej kära du :) Vill tipsa dig om mina tävlingar!Du kan bland annat vinna ett presentkort hos Online Design, som har såå mycket fin inredning i Shabby-stil :) Det enda du behöver göra för att vara med är att berätta vad du skulle köpa om du vann!

    Här hittar du den: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/2012/august/tavling-2-st-vinner-presentkort-hos-onlinedesign.html


    Tävlar man inte, kan man inte vinna ;) Lycka till :)

    SvaraRadera