torsdag, september 27

Hallen

Foto: Susanne Kings

Foto: Susanne Kings


I dag har vi hamnat i hallen :) Egentligen väldigt mörk sådan!! :( Men det finns foto-knep för sådant med! Bara att öppna ytterdörren och släpp in lite kyla... vi har ju en bastu för tusan!! Ha ha!! ;) I framtiden hoppas jag ändå att den mörka hallen ska bli lite ljusare utan att öppna ytterdörrar! :)) Men tillsvidare klurar vi vidare på det... ;) .   För att bli ännu mer inspirerad måste ni absolut ta en kik in hos goa Susanne King/ Me and alice som tagit alla dem fantastiska bilderna som jag just nu visar!!! Lovely!!:))

Kram Bettan

8 kommentarer:

  1. Snyggt, väggen gillar jag. Kan det va Modesty Blaise...Ha det gott./Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej inte riktigt! :) Hittade en hel låda i källaren med mina gamla serietidningar "Starlet" som jag bara måsta komma på nått med!! ;) Så nu hänger dem där på garderoben i hallen! :))

      Kraaam

      Radera
  2. Häftigt skåp :). Och golvet var jättesnyggt! Jag gillar skarpt din "köksö" som man skymtar genom köksdörren och som du visat lite mer av i nåt tidigare inlägg. Ha en skön helg!
    Kram Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! :) Ja köksön blev en lyckad mini-variant i vårt kök! Köket är inte alls så stort som man kan tyckas tro! Det ser mycket större ut på bilder!! ;)

      Kraaam

      Radera
  3. Som vanligt tycker jag så mycket pm allt jag ser. Fin personliga stil är så cool, eller hur man nu säger, hihihi;)

    Dina golv är heeeelt underbara!

    Kramis Johanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack tjejen! :) Vill gärna vara en cool tjej med!! Ha ha! ;)Här hemma är det mycket cool nu!! Inte lätt när den minsta herren i huset kommit på att den byxan tröja inte är nog cool att ha i skolan!! Hi hi! :)

      Kraaam

      Radera
  4. Snygga bilder! ..från ett mycket snyggt hem! :)

    Härligt med bastu, vi bastar var och varannan dag.. Det är vardagslyx för mig! Ser fram emot att se bilder från eran bastu? :)

    Ha d gott där i byn!
    Kram Hanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Hanna! :)

      Håller med! rätt skönt med bastu faktiskt! :) Kommer absolut bilder snart!! Men måste vänta tills relaxavdelningen blir klar!! Har jag lovat!! Mycket viktigt! Ha ha! :))

      Kraaam

      Radera