onsdag, september 5

Ibland har man tur!









I dag när jag vek lite tvätt, sprang jag förbi det blå/turkosa skåpet i en hast! Sneglade lite på den vaxduk som låg över bordsskivan. Något som jag retat mig på sååå länge! Får av någon annledning för mig att rycka bort skiten!!! :) Och vad hittar man inte om... såna plankor som jag tänkt sätta dit!!! Ha ha!!! :) Lite knasigt att vi inte sett det tidigare kan man tycka!! :) Men när vi hittade det hos svärföräldrarna (skåpet) så var det mer tänkt till Max rum och hans barnhandelsbod på lekrummet för en sisodär 4 år sedan! Så då var det nog mer av praktiska själ kan jag tänka! ;)
Så skulle nu makens farfar ha levt i dag kan jag lova att han skulle fått en stoooor puss av mig!! Helt fantastiskt att han faktiskt har byggt det själv!!! :))
Det andra fynd jag sprang på idag var ett litet virkpaket från frosta design :) När jag skulle svänga förbi med en del kläder till Erikshjälpen så kunde man ju inte låta bli att springa in! :) Så för en billig peng blev det till ett tursamt fynd!!  Lucky day!!! :))



Tidigare idag! :)








Kram Bettan

4 kommentarer:

  1. Haha, vad kul! Sjukt snyggt blev det.

    Ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  2. Men visst är det underbart när man hittar nåt sånt fint fynd!!!
    Ha en fin helg!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Åh åh åh åh! Guuuud vad snyggt det där skåpet är! Vilken lycka att hitta vad du hittade under vaxduken:)

    tck för din åsikt angående sänggaveln, vi får väl se hur det blir men det lutar åt att vi köper järnsängen på Ikea:) Man måste ju våga testa lite!

    Kramisar Johanna

    SvaraRadera
  4. Det där skåpet är verkligen UNDERBART!

    SvaraRadera