onsdag, september 26

Köksdrömmen

Foto: Susanne Kings

Foto: Susanne Kings

Foto: Susanne Kings

Foto: Susanne Kings

Foto: Susanne Kings

Foto: Susanne Kings
 Alla foton tagna av Susanne Kings. Titta gärna in hos henne  Me and alice  :)

I dag har vi hamnat i köket, husets hjärta!! :) I alla fall enligt mig! Maken har nog just nu sitt i bastun på källarplan kan jag tänka! ha ha! :) Jorå hans stora dröm...bastun är nu klar!! Så nu är vi båda nöjda och glada! ;) Kan nog erkänna att jag med i slutändan kanske tycker att det är en ren lyx det där med bastu!! Jag som är såå frysen av mig!! :) För det blir nog lite väl dyrt att slå på spisen/ugnen allt för ofta!! Ha ha!! :))

Kram Bettan

15 kommentarer:

  1. Såå snygga skåpluckor! Är det egen design? Har inte sett sådana nånstans, och då har vi nyligen botaniserat bland kök i alla möjliga fomer.

    Ha ett fint veckoslut!
    Kram Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Vad roligt att du gillar dem! :) Ja specialbeställt efter mina egna drömmar och ideer!! I ett samarbete med en av ortens kökstillverkare "Alftaköket" :) Du hittar dem på www.alftakoket.se. Kan nog lova att jag hittills är helt ensam om just dem! ;)

      Kram

      Radera
  2. Man blir så lycklig av att se bilder på ditt kök! Pust och pust!

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  3. Underbara bilder från ert kök!!! Ja, vi har allt lite olika saker som vi prioriterar;-)
    Ha en kalastorsdag!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Vilket underbart kök!
    Verkligen helt underbara luckor. Undrar lite över färgen på väggarna kommer du ihåg vilken färgkod den har?

    Med vänlig hälsning
    Erika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! :)
      Det är faktiskt en tapet vi har på väggarna! :) Tror det var någon boråstapet!? Kan kolla upp det bättre om du vill! :)

      Kram

      Radera
    2. Hej,
      du behöver inte kolla upp tapeten men tack snälla för ditt svar.

      Jag tänker måla väggarna i köket men tycker att det är så svårt att hitta rätt färgton. Tyckte att färgen i ditt kök var superfin eller hela köket är hur fint som helst.

      Ha en fin fredag
      Erika

      Radera
  5. beautiful photos...I adore those white kitchen gate style cupboard! lovely blog..
    Bec x

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you for your wonderful words! :)

      /Bettan

      Radera
  6. Jättefint!!!
    Mvh Camilla...

    SvaraRadera
  7. Sv: Tack så hemskt mycket!

    Gillar verkligen dina skåpluckor och hyllorna! Precis som jag vill ha det :)

    Ha en fin dag!
    /Anna.

    SvaraRadera