fredag, september 28

Lekfullt!

Foto: Susanne Kings

Foto: Susanne Kings

Foto: Susanne Kings
 I dag tar vi en kik på barnrummet! :) Efter vår unga herres egna ideer och önskemål! En tågvagns-säng! :) blev det så småningom ett ihopkok av en gammal dörr som underrede, väggar av MDF- skivor, fönsterkarmar från en brädhög i skogen hos mormor! :) Ett par lagerhjul och slutligen ett överspänt tyg som tak :) Tror jag inte berättat historien om just tyget till taket!?! Hur som helst blev det maken som skulle försöka sig på att få till det sista när han... råkar häfta sig i fingret!!!! Jag sprang runt och skrek aj aj aj!! Samtidigt som Max skriker fääärdig på toaletten!! :) Kaosartat springer jag in till Max medans Maken själv får dra ur häftstiftet med tänderna!! Aj aj!! Snacka om schysst fru han har!! Ha ha!! ;) Så nu vet jag hur jag reagerar när en olycka är framme!! Akta er!! :)

Nu gör jag helg... men fortsätt gärna följ veckans följetong av Susanne Kings/Me and alice reportagebilder! :)
Fredagsmys!!!!
Kraaam Bettan


5 kommentarer:

  1. Men gu, vad cool!! Haha, och vilken historia :) Ja, man reagerar konstigt ibland.

    Ha en fin fredag!

    SvaraRadera
  2. Lyckliga dem som fick/får ha ett så mysigt krypin till säng som barn, efter egen design och allt :)! Ja, fy! Häftpistoler är praktiska men rent livsfarliga om man inte passar sig. Här är det också maken som får köra häftpistolen - jag törs inte :s.

    Ha en härlig helg :)!
    Kram Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst! :) Så härligt när dem vet vad dem vill!! Och får bestämma lite själv i sin inredning! ;)
      Har också lite skräck numer för dessa mackapärer! :)

      Kram

      Radera
  3. Åh så fin plats att vara på! Helt unik som så mycket annat i ert hem:))

    Hoppas att du har haft en härlig helg!

    Kramisar Johanna

    SvaraRadera