måndag, september 17

Lugnet efter...





Stormen! :) Suttit och tittat på regnet länge nu och funderat på om man kanske borde gå ut och röja upp lite! ;) Ska nog bara ta en kaffe till! :) och sen ta tag i dagen! Men oj vad jag tyckte det var skönt med en ledig måndag idag!!! ;) Tack kära vänner för igår!! Himla roligt att det blev så uppskattat!! :)) Nu längtar vi efter nästa söndag eller hur? Nu blir det till att trolla till en ny affär bara! Ha ha! ;) Jorå mer grejer det har vi!!! :))

Kram Bettan

3 kommentarer:

  1. Gött!
    Jag börjar varje måndag med halvdag vilken blir en skön mjukstart!
    Kul att det blev lyckat, men känns det aldrig lite jobbigt att bli av med alla dessa sköna grejer? :)
    Jag har så lätt att ångra mig efter ett tag när jag plötsligt hittar en plats för en sak jag såålt vidare....
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Ja en helskön dag! :)

    Nej då!!! Känner mig bara flera kilo lättare! ;) Att rensa bort en del saker vore bra för alla!! :) För mycket av det goda... tynger bara ner en!!! Tipseletips!! :))

    Kraaam Bettan

    SvaraRadera
  3. Håller sååååå med! Skall nog ha ett bord på kommande bagageluckeloppisen som är varje helg september ut på en fotbollsplan:)

    Nattakram till dig!

    SvaraRadera