tisdag, september 4

Mjuk start?




Här hemma börjar vi sakta men säkert komma in i vardagsrutinerna även om det är en hel del att komma ihåg på morgonen! Lite ovant att komma från dagis till  att på måndagar: komma ihåg att packa för idrott, tisdagar: matsäck för utflykt, onsdagar: packa tillbaka lånebok, torsdagar: badkläder och slutligen fredagar: komma ihåg att ta med sitt barn!! Ha ha!!! :) Och jag som är såååå vimsig ändå! Hi hi ;) Men huvudsaken är väll att han trivs! För det gör han :) Han flyger upp ur sängen på morgonen och det hela gör en mamma och pappa väldigt glad! :)) Men som sagt en lite vimsig mamma är jag nog! För nu inser jag att jag glömt att packa sittunderlaget för tisdagsutflykten!!! Ha ha! Vimsig mamma var det ja! ;)

Snyggaste sängborden...ever!! Varav två skolstolar som jag fann i lördags på Erikshjälpen! Jippiii!!! :)) Tack Anki för tipset ;) Vid det här laget känner vi varann så väl att vi vet vad den ene letar efter! Hi hi! Vad vore livet utan vänner!? :))

Nu ska jag mot jobbet denna eftermiddag!
Så stor kram på er!

Bettan

2 kommentarer:

  1. Åh, jag skrev ett sånt långt inlägg till dig! Grrrr datorer!!!

    Skulle sååååå gärna vilja gå på din och Ankis loppis!

    Ha nu en toppendag söta du:)

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Hahaha, får vara glad för att min pojke ska gå på dagis i några år till, jag är som du lite virrig ibland och kommer få grava problem när jag ska skicka íväg honom till skolan i framtiden:) En gång gick jag till och med på promenad med hunden- UTAN hunden! Kom inte så långt förvisso men som jag skämdes!:) Då är man bra vimsig!!:) Kram på dig!

    SvaraRadera