måndag, september 24

Opublicerat!


Foto Susanne Kings

Foto Susanne Kings

Foto Susanne Kings

Foto Susanne Kings

Foto Susanne Kings
 Det var en mycket halkig vinterdag som Susanne Kings/Me and alice och Lena Englund/Levas stil och vintage försiktigt tågade in med sin utrustning av kameror och vackra ting! :) Och jag kan lova er att det nog blev den mest fantastiska dag jag vart med om förutom den dag Max kom till världen!! :) Så under den här veckan har jag faktiskt tänkt att ni också ska få ta del av den härliga dagen vi fick tillsammans! I ljuvliga bilder som talar för sig själv :) Tagna av Susanne Kings! :)




Allt i hemmet nr 10
Allt i hemmet nr 10  -2012

Reportage av Lena Englund och Susanne Kings

 Helt grymma tjejer med ett helt fantastiskt jobb!! :)) Med det säger jag... äntligen måndag!! Ha ha!! ;)

Kram Bettan


4 kommentarer:

  1. Oj, vad kul! Och vilka fantastiska bilder. Du har ett så vackert hem :)

    SvaraRadera
  2. Det är ju så underbara bilder! Allt i hemmet liksom, du är ju kändis nu :)

    Imorgon kommer ju en skribent & en fotograf hit också, så jag borde lyfta på min lilla rumpa och börja städa huset nu...

    Trrååååååkigt! :)

    SvaraRadera
  3. Jättefina bilder, ser ut att vara jättemysigt. Ha en bra kväll./Anna

    SvaraRadera
  4. Vilken tur att ditt hem var med för det var ju så jag hittade dig!

    Jag har haft en vecka där bloggen fått vila ganska mycket, men nu är jag tillbaka mer ny energi igen:)

    Kramisar Johanna

    SvaraRadera