tisdag, september 25

Skafferiet

Foto: Susanne Kings

Foto: Susanne Kings

I dag bjuder jag på en kik in i skafferiet ur Susannes synvinkel! ha ha!! ;) Hon som många andra blev helt till sig av denna lampa som jag kladdat ner en hel del färg på! Hi hi! Kan berätta att Kicken (maken) vid det tillfället frågade om den inte blev klar nån gång!! Alltså, det är en massa färg under...och då menar jag massor! innan jag blev helt nöjd med färgblandningen!! :))  Kika gärna in hos Susanne/Me and alice

Kram Bettan

7 kommentarer:

  1. Det där skafferiet går verkligen inte av för hackor, love it!!

    Kram på dig!!

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga bilder från ert hem!!
    Och sån himla tur att jag köpte det numret av Allt i Hemmet i somras när vi var på väg upp till Dalarna så jag hittade din fina blogg!!!
    Må gott!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Tack tjejer!!! Så härligt att höra! :))
    Tyckte det inte var mer än rätt att visa det som inte visades!! :) Älskar bilderna så mycket att jag bara måste få dela dem med er! ;)

    Kram Bettan

    SvaraRadera
  4. Hihi du är så härlig Bettan och ja ert skafferi är en dröm!!
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  5. Så härligt med ett skafferi! =D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja ett rejält ska det va! Hi hi! :))

      Radera