måndag, oktober 29

En dag i bilder







En liten krasslig sådan! Egentligen har hela helgen vart en sådan faktiskt... Vi har mest suttit i soffan bredvid Max som vart helt inne i bolibompa spel på webben medan jag har slukat böcker samt lite nya tidningar :) Lugnt och skönt helt enkelt! :) Förutom på lördagskvällen då förstås när jag masade mig iväg på tjejträff med gott sällskap och super god mat!! :)) En perfekt helg enligt mig!! ;)
Men att vara liten och krasslig betyder ju inte att man kan låta bli att leka i snön som faller ner i mängder idag! :))

Kram Bettan

6 kommentarer:

  1. ...sehr schöner Blog, tolle Bilder...

    liebe Grüße
    schöne Woche
    Ulrike aus Tyskalnd

    SvaraRadera
  2. Tror att var och varannan kotte är sjuk nu. Peppar peppar så har jag och dottern klarat oss, maken med halsont åkte på utbildning så jag hoppas att alla baciller följde med honom. En gnutta frisk luft och väl påklädd är bra medicin har läkaren sagt till mig.

    Kram Teres

    SvaraRadera
  3. Oj, snö!!! Den kan gott vänta på sig ett tag till tycker jag;-)
    Trist med en liten sjukling, men skönt att det inte är värre än att han orkar vara ute lite:))
    Ha de gott!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Men vad mycket snö ni har! Tänk vad konstigt det är, här i GBG gör det inget annat än att regna!

    Kramis Johanna

    SvaraRadera
  5. Ja tänk vad lite snö kan göra... följden av det! En super lycklig unge och en grymt pysselsugen mamma av det hela!!! :)

    Kram Bettan

    SvaraRadera