fredag, oktober 19

Fredagstapas!



Ikväll blir det tapas med några härliga tjejer som planerar en liten tripp till Stockholm i november med mig!! :)) Oj kommer inte ihåg när jag sist gjorde något sådant!!! Musikaler, shopping, god mat och allt vad det innebär! Så nu är det banne mig på tiden! ;)
Resten av helgen ska jag försöka mig på mitt senaste projekt! Hmm råkade sälja mitt pysselbord till våra nära gemensamma vänner!! När dem var i stort behov av ett köksbord! Hi hi! Vad gör man inte för dem!! ;) Så nu när pysselnärven sätter igång så ska jag nog försöka mig på att fixa till något till slut! Och jag vet något så när hur det hela ska se ut! :) Och det är såklart där lampa nr 2 (Ikea) kommer in i bilden också! ;)

Happy friday!!! :)
Kram Bettan

2 kommentarer:

  1. Det ser jag fram emot att se resultatet på!

    Underbara kök säger jag bara!

    Önskar dig en trevlig kväll med tjejerna då!

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Jag har nog sagt det förut, och jag menar det fortfarande: din "köksö" är absolut det läckraste jag sett! Ha en härlig helg :)!
    Kram Maria

    SvaraRadera