torsdag, oktober 4

Höst-Almanackan




Oktober månad som verkade bli en lugn månad har helt plötsligt någon dag senare blivit full av planer!!! :) Känns av det här med dem upptagna helgerna med loppis och att snart julen närmar sig med stormsteg! Många man sagt att man vill hinna träffa innan dess! :) Och så det där med vinterkläder som ska fixas och ljuslagret som ska fyllas på. Ska drömmen om dem svarta stolarna besannas!? Tolix eller Eames stolar med träben!?! Några som matchar mormors bruna snyggingar! Ska man slå till eller ska man inte!?! Vad vill jag helst ha!?! Hmm får se om jag nånsin bestämmer mig! ;)
Ser hur som helst  framåt denna fartfyllda månad av en massa skoj!! :))

Ha en fin oktoberkväll! :)
Kram Bettan

1 kommentar:

  1. Låter som ganska angenäma bekymmer ändå:)) Mina Tolix kommer jag aldrig tröttna på!

    Tänk att det redan är oktober, snart fyller min skruttfia 1 år! Kan inte fatta vad tiden tar vägen.

    Hoppas att du får sova gott i natt !!

    Kramis Johanna

    SvaraRadera