måndag, oktober 15

I det underbara göms det underbaraste!




Eller vad man kan kalla det!?!! :) Hur som helst älskar jag detta skåp med dem små facken där man kan stoppa in dem allra snyggaste samlarobjekten! ;)
Jorå fanns mycket fint på Ikea med! Men den här gången blev det faktiskt maken som i största del behövde lite saker till sin bastu/dusch! Själv nöjde jag mig med lite ljus, en kastrull och hör och häpna... jag kom hem med bara en lampa till!! Fantastiskt! :) Inte riktigt den jag först tänkt mig, men vadå!? Man kan ju inte åka hem tomhänt och utan någon lampa alls! Ha ha! ;)

Kram och go kväll!
Bettan

5 kommentarer:

  1. ÅH så snyggt skåp och sen kunna fylla det med sånt man gillar. Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Ja, det där skåpet är ju en dröm:) Det där i också för den delen;)

    Vi, eller hihi, sambon skall bygga ett skåp till mig av två gamla fönster. Men tiden finns inte just nu och inte heller platsen så vi skjuter upp det till våren:)

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  3. Vilket otroligt fint och annorlunda skåp.

    Att komma hem från ikea tomhänt är förbjudet för kvinnor. Visste du inte det:))
    Jag måste dit också snart, ljus i alla sorts former behövs och det snart

    Kram Teres

    SvaraRadera
  4. Ljuvligt skåp! Nu vet jag vad jag ska göra av de gamla fönstren i källaren:).
    Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Ja, det är onekligen ett urfint skåp!!! Ljus och lampor, det kan man aldrig ha för mycket av så är det bara;-) Men en kastrull var ju så där lagon roligt, ha ha ha..
    Natti natt!
    Kram Anna

    SvaraRadera