onsdag, november 14

En annan vagn!



Tack för er omtanke! :) Jag mår redan bättre efter en dag på jobbet och en hel del honung senare... :)) Så nu ska det nog bli en ljuvlig helg i storstan minsann! ;) Jippiii !!!! :) Det blir till att fira May som fyllt 40 med dunder och brak på självaste "Jesus christ superstar" med Ola Salo :)) .Och lite julshopping, hotellweekend, äta gott och ha det bara super mysigt!!! :) Det blir grejer det! ;)
En annan serveringsvagn har fått plats efter "Vicks blå" här hemma... En vagn som jag har en liten plan för.. nån dag när lusten och energin tar tag i mig bara! ;)

Men nu blir det en bra bok och sängen för mig kära vänner!
Kram Bettan

1 kommentar:

  1. Spännande med nya projekt. Låter som du ska ha en kanontrevlig helg :)! Själv ska jag använda all ledig tid till att fylla på i lagren inför stundande julmarknad i gammeldags stil.
    Kram Maria

    SvaraRadera