tisdag, november 6

Friska fläktar!










 Idag tror jag mig bestämt att herr vicks blå kom på besök och gjorde min dag till något helt fantastiskt!! Kände för något drastiskt efter en hel del fundering och allt stillasittande under flera dar!!! ;) Ja se hur det kan gå! Ha ha! :)) Ombyte förnöjer heter det ju! ;) Var faktiskt lite trött på symaskins underredet och dess skiva som låg löst på och som gjorde det hela att den åkte hit och dit om man råkade knuffa i! Nä nu får det istället stå som ett avlastningsbord i gästrummet ett tag så får vi se om den åker in i köket igen! Som sagt det vet man aldrig!!! ;) Hur som helst gillar jag den turkos/blå färgen i köket! Lite som en frisk fläkt i vardagen :))
Vårt ljuvliga vicks blå skåp!! Ha ha! ;)

Kram Bettan


5 kommentarer:

  1. Så snyggt skåp och passar galant i ert kök. Jag gillar oxå Vicks blå...Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Trodde knappt en köksö kunde bli läckrare än den förra du hade. Den här var ju också hur läcker som allra helst! Och så praktisk med förvaringen under dessutom. Riktigt, riktigt snyggt :)!
    Ha en skön vecka.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Jag älskar den där grön-blå nyansen som man kan hitta på många gamla möbler och dörrar! Den blir superbra i köket. Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Jag gillar verkligen vicks blå jag med! ;)Där i köket gör den sig mer rätt på något vis :) Och det här med extra förvaring blev ett stort plus såklart! Vår nya älskade köksö!! :)

    Kram Bettan

    SvaraRadera