onsdag, november 7

Go kväll!



Vad roligt att ni gillar vår nya köksö!! :) För jag vet att ni är många som gillat den gamla med :) Så mycket att man till och med letat land och rike efter just ett symaskinsunderrede för att göra något liknande!! Ha ha! Och ni ska veta att det är super roligt när ni berättar sånt och liknande inspirationskickar ni fått! :) Eller när ni bara kikar förbi på jobbet och berättar att ni läser min blogg och säger att den är så rolig! :)) Det värmer mitt hjärta ska ni veta! Och så alla fina bloggisar som man blir både inspirerad och peppad av det är helt fantastiskt och makalöst roooligt! Så till er alla vill jag säga, ett superduper.... TACK!!! :)
Känner mig helnöjd med vicks blå i köket! ;) Tar upp ungefär samma golvyta som symaskinköksön men känns mer rejäl och stabil. Det största pluset är nog ändå förvaringen förutom den ljuvliga färgen då förstås :) Till och med där inne är det helt makalöst vackert detta skåp!! Ska bli riktigt roligt att fylla det med en massa bra ha saker! :))

Kram Bettan

5 kommentarer:

  1. Här hemma är det också ett måste med en köksö, förvaring till max. Undrar just om man kan ha för mycket förvaring:))

    Kram Teres

    SvaraRadera
  2. Jättefint det blev med din nya köksö!!!
    Mvh Camilla...

    SvaraRadera
  3. förvaring...man behöver alltid mer ...och de där ser ut att toppen...:)

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  4. Japp, det blev jättesnyggt med skåpet :)! Panelen på det verkar dessutom dra åt samma stil som på de övriga köksluckorna.
    Ha en fin dag!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Tack! Jag rent av älskar det!!! :)))

    Tack alla fina! :)
    Kram Bettan

    SvaraRadera