söndag, november 18

Morsor på stan









Alltså här och nu röstar jag för... fler morsor på stan som behöver sånt här lite OFTARE!!! :)) Inget jäkt och stress här inte! Utan vi valde bort det mesta i shoppingväg och provade en hel hög restauranger och mysiga cafeèr istället! En riktigt soft helg har vi haft!! :))) Till och med tågkaoset klarade vi oss undan lindrigt idag!!! Just då satt vi nog på ett av alla dem super charmiga fiken tror jag mig minnas ;)
Ååå vi har haft det så mysigt att jag vill snart på det igen kan jag lova!! :))

Kram Bettan

2 kommentarer:

  1. Låter som något som skulle införas som en vana för alla morsor tycker jag :)

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Mood och granit ser jag...vi intog samma ställen sist vi var ett gäng väninnor i Stockholm...och på det en massa andra fik ...Härligt det där!!

    Kram

    Pernilla

    SvaraRadera