lördag, november 3

Snyggaste hängaren



Kommer från "Granit" :)) Lite roligt att maken själv fick syn på den i någon av alla mina inredningstidningar och bara måsta ha den! Och vem vill inte det!!?! ;) Nu ska han först bara måla lite betongväggar där nere i källaren innan den gör sig perfekt! :))
I dag är jag grymt krasslig! Finns en viss ung herre som troligen smittat mig rejält denna vecka! :( Så ikväll blir det soffan som gäller! Medan maken åker för att hjälpa med lite tapetsering hemma hos våra gemensamma vänner  Lillbovillan :))

Ha en fin kväll!

Kram Bettan

2 kommentarer:

  1. Den är supersnygg! Slängde några blickar på den då jag var på Granit förra månaden, men jag har ingenstans att ha den;)

    Fy då, krya på dig!

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Haha, vilket fynd :)! Tänk vad de hittar på, en del. Jag slutar aldrig att förundras. Den där hängaren var hur snygg som helst.

    Krya på dig. Drick kamomill-te! Det ska vara inflammationshämmande har jag hört...

    Kram Maria

    SvaraRadera