fredag, november 2

Som att ha vart till himmelriket och vänt!










En riktigt toppendag igår när jag och Anki fick för oss att ta oss några timmars bilresa till denna fantastiska butik!! "Granit" I Uppsala. Och jag kan lova er att än idag är jag i något slags lyckorus! Ha ha! :))
Vilken tur att jag snart ska till Stockholm också!! Då kanske man kan ta och checka in på nytt! Eller rent av att flytta in för gott! Ha ha! ;)
Köpte något?... ojaaaaa!!! Helst allt! ;) Men faktiskt var det något till maken som gjorde mitt besök så värdefullt denna dag! En väldigt snygg hängare som han önskat sig utanför sitt nya favoställe... bastun!! Och då är man inte sen att offra sig precis! Att ta sig någon timmes bilresa hit eller dit spelar väl ingen roll! Ha ha! :)) Självklart passade vi på att ta en lååång runda på Ikea också! :) Men nu kära vänner bär det av mot veckans sista pass...Panesgården!!! :))

Önskar er en fin start på helgen!
Kram Bettan

2 kommentarer:

  1. Ja i den affären kan man gå länge! Och dyrt blir det lätt! Kram Sara

    SvaraRadera
  2. Ja man kan allt ta ett par timmar i bilen för lite shopping, det är ett som är säkert, ah ah ah.. Tänk att de öppnar webshop snart med;-)
    Ha en fin helg nu tjejen!
    Kram Anna

    SvaraRadera