fredag, november 23

Sovmorgon!

Pinterest

Heeeej på er! Första sovmorgonen på väldigt, väldigt länge här hemma! Att få en ledig fredag är lyx :)) Njuter av att få se lite dagsljus som skiner in genom fönsterna idag! Hör inte till vanligheterna nu precis!! Hade egentligen tänkt visa lite av den fantastiska kväll vi fick igår på Panesgården :) Men icke sa nicke! Bildgalleriet är för fullt och bloggen krånglar mer än vanligt!! Grrr har till och med provat tagit bort en hel del inlägg och rensat bort massor av bilder men det vill sig inte ändå! :( . Har till och med övervägt att starta upp en ny!! Nån som vet om det är bättre på bloggspot.se eller någon annan sida!?!! Tacksam för svar!!! ;)

Kraaaam Bettan

8 kommentarer:

  1. Men du har väl din sida på blogspot?! Jag fick problem en gång med att ladda upp bilder och då fick jag köpa mer plats. har du testat det? Det kostade inte så mycket om jag minns rätt:) Jag blir galen när blogg, dator eller liknande krånglar. Jag skulle aldrig kunna arbeta med datorer har jag i alla fall konstatera, det hade blivit dyrt för det företaget;) (alla datorer som jag skulle slängt in i väggen tänkte jag på)

    Hoppas det ordnar sig vännen och ha en underbar helg!

    Kramisar Johanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så trött på att det ska vara så krångligt!! Trodde det skulle vara gratis att blogga!?!! Så fel man har! Och fräckt!! Eller hur? ;)
      Känns som jag inte hinner krångla med detta nu! Väldigt fel månad också!
      Ha det gott tills jag hittar en lösning :)
      Kram Bettan

      Radera
  2. Det har jag också varit med om och några gånger fungerade det att radera gamla bilder... Men senast tog jag och köpte mig en massa utrymme. Tror det kostade typ 70 kr. Men nu försöker jag tänka på att inte ladda upp för stora bilder..

    Ha en fin kväll! kram elin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har provat det mesta nu! Men tiden räcker inte till med krångel för mig just nu! ;)
      Datorer och skit ska helst funka och där med basta!!!Ha ha! Är det nått jag är dålig på så är det det tekniska! ;)

      Kram på dig och Tack ändå! :) Hörs så snart det tekniska löst sig! ;)
      Kram Bettan

      Radera
  3. Bettan du kan få mera plats genom att lägga till en ny användare som adm, dvs starta ett nytt konto och lägga till den gamla... Hör av dig om du inte förstår! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alltså du lägger till en författare till, på din blogg då kan du publicera bilder etc... Jag gjorde så och det funkar finfint!

      Radera
  4. Heeeej!!!
    Låter som ni hade det mysigt i Stockholm. Vi var på Granit också, så himal mycket fint. Nu skulle vi ju köpa julklappar, men något litet till mig blev det ju också;-)
    Vilket ställe du jobbar på, måste vara rena drömmen ju;-)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  5. Halloj, drabbades av exakt samma problem för en vecka sedan...försökte ta bort både inlägg o en massa bilder men det gick inte ändå...så jag fick vackeert betala....ingen stor summa men jag betala ca 17:-/månad o jag tycker det är helt överkomligt.....Ha en fin advent kram från Maja

    SvaraRadera