fredag, november 9

Stilleben





Självklart köpte jag mig ett gäng mindre tidningspappstjärnor från "Granit" också! :) Och här visar jag hur dem enkelt blommar ut på en helt stendö rönnbärsgren! Trolleri trolleraaaa!! Ha ha! ;)
Nu ska jag ladda batterierna med en stooor kaffe innan det bär av mot jobbet "Panesgården"  för den här dagen och resten av helgen ska julen lockas fram både här och där!! Tror jag slänger med en julskiva också så att rätt stämning och inspiration kommer fram! För nu ska här grejas! :))

Ha en riktigt fin freeeedag!
Kram Bettan

2 kommentarer:

  1. Hallå där!
    Skönt att du är piggare igen!
    fina stjärnor det där. Ska till Sth nästa helg och har ett par givna butiker som vi ska besöka. Granit är en av dem och Bruka är ett annat säkert kort;-) Men vi ska ju handla julklappar var det ja;-)
    Man msået förena nytta med nöje då jag ska på 5 års koll på måndagen med BMP, brrr.
    Ha en fin helg!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Så effektfullt med den ruffa grenen mot det vita. Stjärnorna gör sig jättebra i den:). Ha en fortsatt skön helg.
    Kram Maria

    SvaraRadera