söndag, december 2

Heeeeeej!!






Jag har inte försvunnit från er! Bara haft det väldigt kanske lite för mycket att göra som rör mitt jobb kan man säga!!! Har närmare bestämt åkt hit och dit mellan fyra jobb här i några veckor! Så kan det gå när man jagar timmar som mig!! Hua!! I bland drömmer till och med jag om att få vara på bara ett och samma ställe! Ha ha! Om ni förstår vad jag menar! ;) Att det här bloggstrulet kom blev kanske droppen för mig där några dar också!!! Orkade inte ta tag i det alls! Men tack för alla tips och råd tjejer!!! :)) Hur som helst gjorde jag som dem flesta och köpte mig lite bildutrymme jag också ;) Även om jag var skitsur för detta!!! Så har nog det mesta runnit av mig nu! Ha ha! Inga stora pengar, men bara så fräckt kan jag tycka!!!
Hoppas ni i alla fall haft en riktigt fin 1:a advent :)) Själv har jag stått och julmarknat på panesgården idag :) Väldigt vackert och väldigt kallt!!!! Tur att gubben eldar järnet här hemma just nu! ;)

Natti natti!
Kram Bettan

3 kommentarer:

  1. Välkommen tillbaka :)! Vilka vackra vinterbilder, och cool adventsljusstake! Ha en härlig vecka.
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  2. Sov gott fining! Älskar din Heinz adventsljusstake!!

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  3. Härliga bilder!!! Ljusstakarna riktigt snygga. Ha det bra. Kram Anna

    SvaraRadera