onsdag, december 26

Värmande bakverk




samtliga bilder: pinterest

Jaha då har man klarat av ännu en julhelg med en sjukling här hemma! Och äntligen orkar han stå på benen och använda sin stööööörsta önskan som han längtat och väntat på... nä ingen surfingbräda!!! Och lova och våga inte minna på honom detta!!!! ;) Nä utan SKYLANDER som det nu heter, ngt konstigt spel som mamman inte fattar nått av!!! ha ha!! :)) Och kommer aldrig nånsin göra det heller kan jag lova! ;) Men bara så skönt att se honom pigg igen! Är nog gott för mig... även om jag är lite sur för alla dem där julpussarna han hade lovat till julafton som inte blev av!! Ha ha! ;)
Idag har jag tänkt prova mig på lite roligt bak här hemma! Bara för att suga ur så mycket jul som möjligt innan jobbet drar igång imorgon!! Japp det var årets kuliga jul det... ;) Nu kan det bara bli en goood fortsättning hoppas jag!!! :)

Kram Bettan


3 kommentarer:

  1. Kul att höra att det finns fler som firat jul med sjuklingar ...man finner lite tröst i det...
    Hoppas ni får en bra fortsättning i alla fall!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Hoppas att ni mår riktigt bra snart och ha en mysig dag! kram

    SvaraRadera
  3. Vilka härliga bakverk, superfina.

    Idag blir det bandy för vår del. Heja Bollnäs!:))

    Kram Trees

    SvaraRadera