söndag, januari 20

Äntligen!!!






Har Max blivit av med sin 40 graders feber, yrande, mardrömmar, lika bra att dö uttryck!! Nä fy tusan vilken vecka!!! :( . Men efter regn kommer solsken och just nu känner jag för att springa en mil! MINST!!! Och nu när det blivit lite mildare än -20 så är det nog bäst att passa på att gå ut! ;)
Lite bilder från matrummet. Lite av mitt julpyssel får hänga kvar även efter jul, en tavla med lite Ylva Skarp är ju alltid snyggt också! ;)
Apropå pyssel! Börjar dra ihop sig för ett fint pysselreportage i Aftonbladet också!! Lovar hålla er med information om detta! :)

Senare ska jag ta mig en lång bloggrunda till er alla! Tillsvidare ha en fin söndag! :)
Kraaam Bettan

4 kommentarer:

  1. Skönt att Max mår bättre igen.Inte roligt när barnen är sjuka.Fina bilder.Ha en skön söndag.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Så skönt att febern gett med sig! Stackarn, vilken pärs. Ja, vintern är tillbaka och det med besked. Det blir en lugn söndag inne i värmen idag :). Ha en skön eftermiddag!
    Kramar från Maria

    SvaraRadera
  3. Härligt att Lillgrabben mår bättre aldrig roligt när ens älsklingar är sjuka vilde W hade en riktig pärs innan jul....å vad läckert med din knopphängare...ha en i mina gömmor som jag om jag orkar ha tänkt o måla i kväll....få se om orken finns....HA en fin vecka kram från Maja

    SvaraRadera
  4. Åh himmel så skönt att killen mår bättre, aldrig roligt när ens barn är sjuka.
    Ja du, hade jag energi skulle jag också ha sprungit, men näää inte i den här stormen och alla snö som råder. Nä, när vi kommit hem, då är jag laddad till tänderna med energi;-)

    Pysselreportage, hur spännande låter inte det då?!?!!! Keep me posted:)

    Kram kram Anna

    SvaraRadera