tisdag, januari 1

Fjälltåg






Här hemma tränas det för fulla muggar på bokstäver och dess uttal. Och vad var då inte detta "Fjälltåg" bäddset från Ikea bara för perfekt för en liten kille med koll. Att Å, Ä och Ö fattas gör absolut ingenting mamma för dem kan jag redan!! Säger han ;) Så bra då, säger jag!!! Ha ha! :))

Äntligen börjar krafterna komma tillbaka och det nya året firades som vanligt med våra gemensamma vänner :)) Med övernattning och en låååååång mysig hotellfrukost variant alà Lillbovillan! Inget slår alla deras köksmaskiner... jag lovar!!! Man behöver bara trycka på en knapp liksom!!...Ha ha! :)) NICE!!! ;)

Kram Bettan

4 kommentarer:

  1. Snygga sängkläder, lite förvånad att det är ikea som fått fram så häftiga. Drömboende för en kille i sina bästa år.

    Kram Teres

    SvaraRadera
  2. Perfekt ju!!!!!
    Låter som en härlig nyårsafton:-))
    Ha nu en fantastiskt start på detta nya år:-)
    Kram kram Anna

    SvaraRadera
  3. God fortsättning på dig! Jag måste verkligen titta runt hos dig och/eller vad du har haft för dig i December:) Mitt liv har beståt t av att försöka vara mamma och C-uppsats! Helt sjukt egentligen hur det varit emellanåt... Men idag vaknade jag upp till första dagen på tre månader som jag inte hade något mer att göra än att vara mammaledig och ta hand om hemmet:) Igår skickades nämligen uppsatsen in! Tjohoooo! Lite lugnare ett tag i alla fall;)

    Fin kväll på dig vännen,

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  4. Snygga sängkläder som passar i den där sängen som för övrigt är väldigt häftig! En sådan skulle en ha själv.

    SvaraRadera