måndag, januari 28

Ny energi!



Ååå vad jag behövde den här helgen med lite ledigt! Efter att ha kört på med alla dem här jobben hit och dit, lappat och pusslat ihop scheman från vecka till vecka i en evighet känns det som!!! Plus en liten sjukling här hemma som för övrigt är hemma idag igen!!! Har i och för sig vart krasslig hela helgen med en eländig hosta, men tack och lov ingen feber! För det har han väl ändå haft så det räcker kan man tycka!!
Den där trevliga shoppingen i lördags blev självfallet en stor önskan om...från min sida om ett besök till Helena Skarp "Uthuset i stan" ett måste om man ska till Gävle, enligt mig! ;) Blev lite Tine K bland annat! Som jag tokgillar :) Körsbärskvistarna kommer från min urgulliga kollega Clara på "Gärdets blomsterhandel i Bollnäs!!! Tack gumman vi ses i slutet på veckan! ;)

Tipsar er idag också om att jag finns på Instagram!!! ;) Följ mig på bettanvernersson vetja!!! :))

Kram Bettan

3 kommentarer:

  1. Åh det skall bli kul att se vad det finns i den där fina lilla vita påsen:)

    Så långdraget det där med hosta och hosta! Hoppas verkligen att den ger med sig snart:)

    Kramar till dig från mig!!

    SvaraRadera
  2. Vackert med kvistar! Ja fy för hosta, krya på er :)) Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Men GRATTIS i efterskott kära du!!!! låter som ett MYCKET bra sätt att fira sin födelsedag på tycker jag:)
    Näe, ni tar verkligen era hundår med en amssa vabbande nu. Det blir bättre när han börjar skolan, det blev det iaf för Tyra. Men idag är vi hemma för hon hade ont i halsen och var hemma igår med. Vill inte riskera något nu när vi åker om en vecka:) Ska erkännas att jag varit ganska slut också och behöver en dags lugn och ro verkligen. Så vi bara slappar idag. Har inte ens klätt på oss än, ha ha ha… Lilla skruttan får frukost på sängen, men nu börjar hon låte lite pigg där uppe så hon är nog klar, ha ha..
    Önskar dig en fin fin dag! Här är det bara slask, så vi intar nog bara den friska luften genom fönstret idag;)
    Kram på dig!
    //Anna

    SvaraRadera