torsdag, januari 31

Skapa av träd




Samtliga Bilder: Pinterest

Fantasin har inga gränser!!!! Likaså inspirationen ;) Ge hit sågen älskling, för från och med nu är den min!... ha ha!! :))

Dem ursnygga kopparna i förra inlägget är köpta på jobbet "Panesgården" här i Edsbyn och är av märket "Greengate" som en hel hög andra koppar här hemma!! ;) Dessa var från början köpta till min svägerska i Gävle. Men vi gjorde ett fint litet byte här i helgen och dessa fick istället följa med mig hem igen!! :)

Glassen gjorde susen för nu är vi med i matchen igen!! Så nu är det bara att gå ut och hugga ner lite träd, som sagt ;)


Kram Bettan

2 kommentarer:

  1. Hahaha, träden får passa sig :D! Den där fågelmataren var ju bara så cool.

    Så skönt att han blivit bra igen. Glass är rena dunderkuren :). Ha en skön kväll!

    Kramar från Maria

    SvaraRadera
  2. Hej vilka läckra bilder..... I veckan satt jag o läste lite gamla tidningar från förra året..... Å då hittade jag ett fantastiskt reportage om en familj o ert underbart hem.... Helt i min smak blev liksom eld o lågor..... Läste lite till o yes hon hade en blogg o det va ju du!!!!!! Härligt!!!! Såg att ni satt in ett fönster i köket så läckert hur gjorde ni???? Ha en fin helg själv bli det varken något bloggande eller sittande vid datorn vi har fått något virus så sen är helt kaputtad.......kram maja

    SvaraRadera