torsdag, januari 10

Torsdag







Oftast är det enkla vackrast! ;) I Love... glasburkar!!! :)) Sitter här hemma med en god latte och samlar krafter för den sista rensningen av julen! Nu ska granen ut puts väck och adjö!!!! ;) Har redan fått lite vårkänslor sedan jag såg den där söta nyckelpigan på jobbet igår!! Lite tidigt för dem nu egentligen va!?!! Brr stackarn! :) Ren lyx det här med kaffemaskin!!! Ibland behöver man slå till på lite onödigt också!! Det var vi väl ändå värda!! Ha ha! ;) Att bara behöva trycka på en liten knapp för att få lite kaffe kan vara bra när vi är sååå gamla att vi knappt kan göra något annat alls!! För framtida bruk menar jag.. kan den vara super bra att ha en helt enkelt, och vips så är maskinen inte önödig alls!! Man får inte vara dum inte!!! ;) Hoppas den håller så länge nu bara! :) ....


Bildkälla: ?
Tack och adjö julen... välkommen sköna vår! :)
Kram Bettan

3 kommentarer:

  1. O no, varför skulle jag kika in till dig nu då;) Jag som skulle hålla mig från en latte idag och vad är det jag ser.... en underbart god,gräddig och helt fantastisk latte

    jaha, blir till att trycka på knappen här hemma med då:))

    Kram Teres

    SvaraRadera
  2. Haha, nej kaffemaskin är absolut en viktig investering för framtiden :D. Har också sett årets första nyckelpiga. Hemma i köket! Den såg helt vilse ut, kraken.

    Ha en skön kväll :)!
    Kramar från Maria

    SvaraRadera
  3. wow vilka snygga ljusstakar!!!! Gillar turkost skarpt!!! ha en underbart härlig helg kram från Maja

    SvaraRadera