fredag, februari 8

Armeringsjärn






Älskar detta rostiga, läckra material! Det är alltså här jag sitter och får alla mina knasiga ideer bland annat! ;) Just nu letar jag tag på lite nytt till anslagstavlan (armeringsjärnet) kände att en rensning var i stort behov här hemma!!
Planen för helgen blir nog en tur med att leta plåt för min del!! Kvinnlig list var det som sagt... för min del är det alltid en bra början med att visa en bild!! Min man har det nog lite trögt uppe i hjärnkontoret för att förstå hur jag menar annars!! Hi hi! ;)

Må gott allesammans!
Kram Bettan

2 kommentarer:

  1. Så fiffig anslagstavla :). Och snygg också. Förstår att den inspirerar till skapande. Ha en skön fredag och helg!

    Kram från Maria

    SvaraRadera
  2. Samma här! Bäst med bilder, förklaringar är inte alltid det bästa trots att man själv tycker att det är kristallklart!
    Gillar ochså rostigt armerat järn, kul idé!
    Ha en skön fortsatt söndag!
    Kram Helen

    SvaraRadera