onsdag, februari 6

Men var är körsbären mamma?!!



Vad är det här mamma?  säger Max. Körsbärskvistar säger jag. Men var är körsbären då säger han?!!! Ha ha! ;) Lite småsugen blir man ju på att svänga in på Affären för att köpa några och vips har dem små röda ljuvliga bären kommit!!! Ha ha! ;) Nä istället ska jag ta min långhåriga lilla kille till frisören idag för att bli ännu snyggare än vanligt! :))


Och så har jag äntligen hittat det jag sökt!!! Kolla in ...


H&M

Vad tror ni!?!! Kan inte bli annat än bra!!! :)) Nu blir det bara till att övertala mannen i mitt liv ;)

3 kommentarer:

  1. ojojoj läckert läckert o klart du kan övertala mannen är det inte så att kvinnans list övergår mannens förstånd hihihihihi..Ha en fortsatt fin vecka kram från Maja

    SvaraRadera
  2. Ja, instämmer med föregående!
    Lycka till!
    Kram Helen

    SvaraRadera
  3. Ooo, det var snyggt! Självklart ska du ha det så (visst är det korrugerad målad plåt i bakgrunden??). Lite tidigt för körsbär än, men, som sagt - den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge ;). Ha en skön kväll!

    Kramar från Maria

    SvaraRadera