måndag, februari 25

Utmärkelse!


Den där Utmärkelsen som jag berättade om igår kommer från min fina bloggvän Maja som driver den fantastiskt fina bloggen BLAND BETONG OCH GAMMELDAGS PIONER :) Tack för den vännen!!:) Med den här utmärkelsen följde något av en liten utmaning också. Att skriva 8 ting om mig själv! Inte helt lätt, men vad tusan nu kör vi!!! ;)

1. Är äldst av alla syskon till två små bröder och en halvbror.

2. Precis fyllt 36 och går just nu igenom någon slags livskris eller ångest på grund av att min mamma blev...    bara just 36 år!! Skit cancer!!!

3. Drömmer just nu om ETT jobb och inte flera!! Och ett riktigt schema skulle sitta fint! ;)

4. Är en varm och hjärtlig person som aldrig har långt till skratt! :))

5. Hemmakär tjej som redan som liten grejade och flyttade om på sitt rum. Så mycket att min mammas bästa vännina började ha som vana att alltid kolla in hur det såg ut varje veckoslut!!

6. Träffade min kärlek redan som 15 åring! Oj vad tiden går... ;)

7. Är glad och tacksam för det enda barn vi lyckats fått!! Men livrädd för att förlora det!!!

8. Klarar inte av att läsa eller höra om hemskheter i världen! Då gråter jag bara!!!

Japp det var det! :))

Nu blir min tur att nominera 5 bloggar som jag gillar! :)) Kriteriet för dessa är att man inte får ha mer än 200 följare.

Mina 5 går till...

1. EKENÄSLIV för att hon är en sån fin bloggvän och en riktig kämpe! :)

2. VARDAGSKÄRLEK också en såå fin bloggvän och är världens bästa loppisletare! :)

3. LILLBOVILLAN för att hon är en av mina bästa vänner och är världens bästa lyssnare och alltid kommer med dem bästa råden!! :)

4. FRU FIX OCH TRIX för att man alltid blir så sprudlande glad av att titta in där! :)

5. ELVORNASHEM för att hos skriver så bra och är en helt underbar person! :)


Tack!! :))

Kram Bettan

4 kommentarer:

  1. Grattis! Nu vet jag lite mer om dig! Härligt med videung!
    Kram Helen

    SvaraRadera
  2. Grattis till utmärkelsen vännen :)! Och vad roligt att få veta lite mer vad som "gömmer sig" bakom floristen och alla snygga och inspirerande bilder från ditt hem.

    Ha en skön kväll :)!
    Kramar från Maria

    SvaraRadera
  3. Den utmärkelsen är du värd! Och det är alltid spännande att få reda på mer om personen "bakom" :)
    Och så fint du skriver om mig, nu blir jag alldeles rörd!
    Hmm... nu har jag åtta saker att fundera på ;)

    Ha en superfin kväll!! (det kommer verkligen jag ha nu)
    Kram Elin

    SvaraRadera
  4. Grattis till dig!! Ha en bra kväll. Kram

    SvaraRadera