måndag, mars 18

Finfina presenter!






Vad sägs om en liten bit av Thailand!!! Jo tack, mer än gärna!! :)) Tror nog jag ska skicka svärföräldrarna lite oftare dit i fortsättningen jag!! ha ha!! ;) Nice!!! :))
Ser ni skåpet!!! Som är målat en sådär 20 gånger!! Men nu är hon nöjd!!! Ha ha! Texten i aftonbladets Bilaga: Härligt hemma nr 9 -2013.
Och vet ni vad!!?!! Norskarna vill också läsa lite mer av denna knasiga tjej, som bara gillar skrotiga grejer!! Ha ha! Det kunde man ju gett sig sjutton på!!! Ha ha ha!! ;) Den helt grymma tjejen Susanne/Me and alice har gått och sålt sina fantastiskt fina bilder till den norska tidningen Bolig pluss!!! Here i come... Världen!!! ha ha ha :))

Kram Bettan

6 kommentarer:

  1. Härliga bilder du visar.Vad skoj att hon sålt sina fina bilder dit.Ha en skön start på nya veckan och en skön måndag.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Härligt med lite Thailand saker, nästa gång får du åka dit själv;)
    Vad roligt med sålda bilder till Norge, Grattis!

    Kram Teres

    SvaraRadera
  3. Det är ju kul som tusan vännen!!! Here you gooooooooo:-))
    Ha en kalas kväll!!
    Kram kram Anna

    SvaraRadera
  4. Snyggt jobbat :)! Ah, Thailand... Fler som längtar efter värmen när vintervindarna viner i fönstren? Jag gör det i alla fall! Här har de hotat med 20 minus till helgen :(.

    Nåja, önskar en skön kväll i alla fall!
    Kram från Maria

    SvaraRadera
  5. Kul att även Norskorna ville läsa om dej och dit hem ! :) Hoppas allt är bra med er. Jag väntar spänt på mina presenter från Thailand med. Vi kommer nog om två helger, sköt om er i kylan kramiz!

    SvaraRadera