lördag, mars 30

Helgfirandet










Heeeej hur har ni det där hemma i allt påskfirandet? ;) Vilket fantastisk väder det bjuds på!! :) Här hemma har helgen bjudit på lite jobb för mig och en hel del firande!!! En riktigt omtumlande vecka av både tråkiga nyheter blandat med lycka! Här har vi just nu en liten prinsessa på besök som fyller 9 år idag! Hurra hurra!! Det är stooor lycka det! ;) Tänk jag kommer själv ihåg när man blev 9 liksom!! Då fick jag en bandyklubba av min pappa! Det var stort det!!! Ha ha! :)) Och så har vi provat på fiskelyckan. Gick väl så där! Men fisk har vi ätit i alla fall!! ;) Och så har vi hunnit discobowlat också!!! Så nu känns det som vi firat i flera år framåt!! He he! Mätta och belåtna till max dessutom! Som vanligt!!! :) Dem tråkiga nyheterna hoppar vi i dag och hoppas dem med vänder till stoooor lycka nästa vecka! ;)

Må gott alla vänner!
Kram Bettan

1 kommentar:

  1. Oj vad du hunnit med :)! Hoppas det tråkiga snart vänder i glädje - hela kärnan med påsk, eller hur :)?!
    Jag har fått fira en släkting som fyllt hundra år, det känns helt fantastiskt!

    Önskar duig en fin fortsättning på helgen.

    Kram från Maria

    SvaraRadera