tisdag, mars 19

Påskpysslat





Det var nån gång kring påsk förra året som jag blev helt fast i det här med att måla ägg!! Och jag kan nog säga att jag är det igen!! Helt galet rooooligt! :)) Undrar hur många burkar man kan fylla!? He he! ;) Urblåsta ägg är förstås till sin fördel! ;)
En riktigt mysig ledig dag, där jag till och med blivit rejält smickrad på!! På bästa tänkbara sätt kan man säga... känner mig fortfarande lite chockad faktiskt!! ;) Av en fantastisk kvinna dessutom!! Hi hi!!  Tack vännen!!!:)))

Kraaaam Bettan

6 kommentarer:

  1. Härligt att måla ägg och vad fint det blir sedan!
    Kram Helen

    SvaraRadera
  2. Har aldrig själv provat att blåsa ur ägg. Är det svårt? Jag är lite feg för jag tror att skalet ska gå sönder :p. Dina ägg är jättefina!

    Kramar från Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej då, inte alls så svårt! Lite jobbigt att blåsa många på en gång bara! ;)
      Vet att det ska finnas något i stället för... någon slags handpump eller så hos Panduro :)) Kanske man borde prova! Då slipper man nog bli yr i bollen också!! Haha ;)

      Kram Bettan

      Radera
    2. Hihi, ja det får vi testa :).

      Radera
  3. tack för titten på bloggen! :) Livet är fint här i Uppsala! Hur är det själv? Måste bara säga att jag fullkomligt älskar köksön/bänken i bilden här på sidopanelen. Jättefin färg! Kram

    SvaraRadera
  4. Bara fint här med! :) Är själv helt stormförälskad i detta skåp!! Tack! :))

    Kram

    SvaraRadera