tisdag, april 23

Check!





Välbehövligt var det, jaaa!!! Alla barn gillar att det är nystädat på sitt rum! Därför undrar man ju varför det ser ut som det gör ibland! ha ha!!!
Shit vad roligt det var igår! Jag känner mig som en riktig baywatch brud idag faktiskt! Ha ha! Nu kan sommaren komma! För nu är jag redo på alla plan kan man säga! ;) ...Check!!!
Och så var det här med kakel...finns ju så många att välja på!!! Oj oj! Grått /vitt eller svart /vitt...hmm! Håll till godo...kommer bli super ska ni se! ;)

Ha det bäst! Snart... mot jobbet! ;)
Kram Bettan

4 kommentarer:

  1. Snyggt, praktiskt med rullande säng!
    Ha en skön dag!
    Kram Helen

    SvaraRadera
  2. Jaa, du håller helt med! Jag tror inte de ser sambandet "jag städar - då blir det ordning och roligt att leka igen" :). Kan det va så enkelt? Spännande med nytt kakel! Lycka till i valet och kvalet :).

    Kram från Maria

    SvaraRadera
  3. Vilket coolt litet "bo" för sonen..
    Kram
    C

    SvaraRadera
  4. Nu får vi ju hoppas då att projekterna våra blir av. Mitt får nog vänta ett tag till OM det ens blir av. Men jag kan säga att hoppet är större nu iaf

    Kram Teres

    SvaraRadera