måndag, april 8

Från min synvinkel



Dem senaste dagarna har jag sett... just endast det här! Skit tråkigt efter ett antal dagar kan jag lova!!! Attans vad kroppen kan göra med en... den liksom bara la av!!! Allt kändes tungt, allt bara värkte och huvudet kändes som en ballong! Stod jag upp snurrade allt och lite till! Men efter en sovande HEL söndag kan jag åtminstone sitta upp lite nu! Men i morgon blir det jag som åker till farbror doktorn med mig ;) Ja herrejisses vilket elände vi hamnade i på en och samma gång!!! Men, men man var ju tydligen döpt till starke Adolf eller nått!!! Haha! ;) Eller ännu bättre... Hoppets gudinna!! Det är jag det... Klockrent!!!! :))


Kramar i massor till er!!!
Bettan

3 kommentarer:

  1. Hoppas ni får bukt med eländet nu och kryar på er. Köp Proviva till makens mage, det har botat min svåra mage under flera år. Ett glas varje dag och undvik fil. Det gör susen, jag lovar.

    Kram Teres

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas verkligen att ni kan se nåt ljus i änden av sjukdomstunneln efter allt ni fått dras med! Ni finns i mina tankar.

    Natti och kram från Maria

    SvaraRadera
  3. Ibland är det så… Kroppen lägger av och infektionerna är där och härjar fritt.. Man orkar inte stå emot när man är ledsen och nedstämd.
    Men du kommer finna styrkan för att finnas är, men humor och energi, för det är det man vill ha. Nån som vågar skoja mitt i allt och det är inget fel i det, snarare förlösande!!!
    Massa krya till dig och varma kramar från mig!

    SvaraRadera