onsdag, april 10

Längtar!



Tills den här eländiga influensan försvunnit låååång bort! Längtar så innerligt mycket efter min kreativitet, ork och mitt VANLIGA glada jag!!! :) Det var alltså något så enkelt som influensa... för mig!!! Ja om  nu farbror doktorn sagt det så! Efter att tittat snabbt i öronen, lyssnat lite på lungorna och tittat i halsen från 3 meters håll så är det nog som han säger!!! Ha ha! Jag måste ha sett förskräcklig ut! När han knappt ville titta på mig!!! ;) Så var det med det... liksom!! Influensa punkt slut! Ha ha! ;)
Får ta mig en bloggrunda lite senare istället... för nu står Max och hoppar och vill tydligen prova ett spel!!!

Kram Bettan

4 kommentarer:

  1. Ha ha...hängde läkaren från tre meters håll..:)
    Ibland är det bättre att vara läkare själv!
    Håll ut! Ta en whiskey(ja vet blä..)men kan hjälpa!
    Kram
    Carina

    SvaraRadera
  2. Buuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!! Så, blev monstret rädd nu?? Skrämd så att det hoppasde ur din kropp och du fick kraft och energi igen?
    Om inte försöker jag inge imorgon och nästa dag och nästa till det ger sig;-)
    Kraaaaaaam Anna

    SvaraRadera
  3. Ojoj, det var en skicklig läkare som kunde ställa diagnos på så långt håll! Eller en feg en, snarare ;)?? Jaa, du det finns alla möjliga sorter där ute. En krya-på-dig-hälsning och stor kram från mig!

    SvaraRadera
  4. Usch vilken eländig influensa det verkar vara! :( Hoppas den försvinner helt snart!! Nu börjar ju våren komma och då finns ju så mycket roligare saker att göra än att ligga hemma och vara sjuk.. :( Krya på dig! Kram

    SvaraRadera