måndag, april 22

Ledig måndag



Men med massor av göra!!! Nu ska jag först och främst passa på att röja undan i Max rum! Ett smart drag när han är i skolan och inte ser vad mamman lägger bort!!! he he! ;) Elakt men väl behövt!! Sen ska jag ta mig en tur att kolla in något snyggt marockansk kakel för ett litet projekt jag precis kommit på! :)) Sen blir det till att hämta Max och efter middagen blir det badhuset med träning av livräddning! Något som alla borde kunna kanske! Men något som jag och en god vän kände att vi borde träna meeeer på! ;)

Nä bäst att sätta fart nu då! Ha en fin dag allesammans :)
Kram Bettan

4 kommentarer:

  1. Livräddare! Kanon ju..kan se dig där på stranden som en liten Bay-watch brud..:))..nej, skämtåsido, riktigt smart av dig. Fler borde gå.
    Kram
    C
    Ps. Det där du skrev om hos mig..ha ha. så rätt! Det bästa vi har KVINNLIG LIST!

    SvaraRadera
  2. Har alltid älskat marokanskt kakel, blev lite nyfiken på ditt projekt! Men, det kanske vi får se vad det lider ;-)
    Ha en skön måndag!
    Kram Helen

    SvaraRadera
  3. Men det lät ju toppen med livräddning för barnen. Det är ju någon som alla skulle få gå och framförallt mer av i skolan än de har idag tycker jag. En väldigt viktig del.

    Det där med att röja när de inte är hemma, det gör jag med;) Annars får man ju inte plocka bort en enda sak

    Kram Teres

    SvaraRadera
  4. Åh... Dina tussilago är underbara! Råkade springa på några när jag var ute med hunden härom kvällen, men de växte i någons trädgård så dem kunde jag inte ta med mig :p.

    Smart att gå en livräddningskurs! Det borde fler göra. Jag med :). Ha en jättefin vecka!

    Kramar från Maria

    SvaraRadera