torsdag, april 4

Sjuklingar!




Här kommer en krypande sjukling fram till datorn för ett litet inlägg! Måste ändå kolla mitt mail från min bästa Martina som just nu semestrar i Florida! Skulle jag just nu också velat!!! Kanske glömma bort allt elände som härjar här hemma för en stund! För just nu har både Kicken, jag och Max feber, hosta, ont i kroppen och en hel del oro i kroppen! Nu när vi återigen tampas med cancer i familjen!!!! Nu blir det till att hämta krafter och hoppas att nått kan göras för vår älskade nära familjemedlem...
Jag tittar in till er andra så fort jag orkar och hinner! Tack för alla fina fotavtryck ni ger.. :)) Nu blir det sängen igen....

Kraaam Bettan

8 kommentarer:

  1. Fy för den där jäkla sjukdomen som tar så många liv! Hoppas att det finns hjälp för din familjemedlem!

    Krya på dig fina du!

    Snygga bilder!!

    Kramisar Johanna

    SvaraRadera
  2. Nää, det var verkligen tråkiga nyheter! Du och din familj finns i mina tankar. Hoppas på att allt vänder till hälsa och krafter igen.

    Varma kramar från Maria

    SvaraRadera
  3. Nej!!!! Fy sjutton för den skitsjukdomen och alla som drabbas. Hoppas att det går den bättre vägen.

    Krya på er

    Kram Teres

    SvaraRadera
  4. Näääää va ledsen jag blir. Jag vet ju vad det innebär. Men ofstast är det enklare att vara den drabbade på något märkligt vis. Man vet vad man ska göra och man kämpar något så in i bomben!!! så jag skickar all envishet och jävlar anamma jag kan till din familjemedlem…
    Krya på er nu lilla familjen!! Önskar jag kunde skicka lite "friskstoff" till er och sprida det över så basiluskerna for åt pipsvängen!
    Varma kramar Anna

    SvaraRadera
  5. Fyy... Hoppas ni kryar på er snart! Kram!

    SvaraRadera
  6. Hej finaste!!! Usch o fy för sjukdomar....skickar en stor kryapåerkram från mig!!!!

    SvaraRadera
  7. Styrkekramar till er!
    Kram Anki fd Lantligt i stan

    SvaraRadera
  8. Tack mina fina vänner!! :)

    Kram Bettan

    SvaraRadera