tisdag, maj 14

Badhus/Badhytt Del. 1





Fönsterväggen får bli det första i min serie " Badhus/Badhytten". Och som jag har längtat att hugga in på  detta projekt!!! :)) Tredje sommaren gillt ska det nu äntligen bli av! Wiiii!! Nu kör vi...

"Platsen är förberedd mitt på gräsmattan i trädgården. Där ska hon ha ett litet hus, det enda som ska få plats är ett badkar"
-Jag tänkte göra det ganska enkelt, ett litet lusthus i begagnat material, ställa dit ett badkar och dekorera med ett peacemärke, säger hon svepande.
-Peacemärke? undrar jag.
-Ja. Det är så det ska se ut.

Stycke ur Aftonbladets bilaga: "Härligt Hemma" nr: 9/2013

Vill också passa på att välkomna nya som gamla läsare! :))) Vad vore livet utan Instagram och bloggvärlden...Ingenting! enligt mig! ;)

Kram Bettan

5 kommentarer:

  1. Vad det ska bli spännande att se resultatet!! Visst är det häftigt att kunna "träffa" så många spännande människor som man aldrig vetat att de fanns. Men man springer på alla möjliga i Blog-land. Det är kul! Tack för dina trevliga besök hos mig :). Dina hälsningar är som små solar som lyser upp min dag. Och just idag, när det regnar ute :). Ha en finfin eftermiddag!

    Kramar från Maria

    SvaraRadera
  2. Guuud så roligt det ska bli att se framöver...tjohooo jag följer !!!

    Kraaaam

    SvaraRadera
  3. Hej hopp det där låter spännande...och vilka snygga tapeter sen....HA en underbar fortsatt vecka kram från Maja

    SvaraRadera
  4. Åhhh! Du är för go du:) vad kul med ett badhus:) Ska bli spännande att se hur detta kommer att bli:)

    Kramis Johanna

    SvaraRadera
  5. Helt klart coolt...ett litet badkar att doppa tårna i och lite annat förstås!
    Det här vill vi se mer av...
    Kramelikram
    Carina

    SvaraRadera