tisdag, maj 28

I det enkla bor det vackra...








Har två riktiga favorit uttryck och det är "I det enkla bor det vackra" och "Why not?" Bettan upp i dan liksom! Ha ha! ;)

Fick ett roligt meddelande från Sofia/Knaada förra veckan som just nu bloggar på Aftonbladet! :). Alltså den tjejen är helt grym på det mesta ska ni veta!! Kolla in HÄR!
Vi har precis blivit grannar också! Hennes attelje/kontor ligger ett stenkast från vårt hus!!! :)) Så en och annan kaffe tillsammans ska det nog ta och bli!! ;)
Hur som helst meddelade hon om att det nu går att läsa reportaget om mig och min familj: "Hemma hos pysseldrottningen" HÄR! Så för alla er som missade den.. ta en kik vetja!! ;)

Kram Bettan

5 kommentarer:

  1. Ett av mina favorituttryck med.
    Härligt med rabarberna. De kan användas till mycket och i veckan ska det kokas saft här hemma. Mumsigt värre.

    Kram Teres

    SvaraRadera
  2. Så fint ni har hemma, många roliga idéer! Jag samlar på stråhattar och undrar hur du har fäst dina hattar på brädan? Jag vill ha upp mina på väggen men vill inte använda nålar.

    Ha en fin dag!
    kram viktoria

    SvaraRadera
  3. Vilket härligt reportage om dig och dina underbara påhitt! Jag är så glad för att jag läste det där reportaget om dig och ditt kök för något år sedan, för på så sätt hittade jag ju till din blogg. Du ger verkligen mig inspiration vännen!!

    Älskar rabarber:)

    Kramis Johanna

    SvaraRadera
  4. Du är för cool alltså...vilket underbart reportage. Känns som hon fångat dig på pricken...av det man läst här på bloggen!
    Vi vill ha mer Bettan-ideér! Tokigheter och annat smått o gott!
    Kramis
    C

    SvaraRadera
  5. Visst är det så!!! Varför krångla till det liksom??:-)
    Kul med designerna som följer dig:))) Vet vet, snart kanske det är de som vill ha inspiration av dig istället:-)
    Ha det så fint nu Bettan och njut av helgen!
    Kram kram Anna

    SvaraRadera