söndag, maj 5

Projekt till tusen...



Grått fick det bli! :) Kommer bli riktigt fiiiint det här!!! Och vem kan hålla sig ifrån att klämma och känna på dessa läckerbitar! Wow säger jag bara! :)) Ibland behöver man kosta på sig något lite dyrare också... till och med jag! ;) Och från något dyrt...till något helt annat...





Vad sägs om ett par rullgardiner av gamla tapeter!!?  ;) Funkar alldeles utmärkt i växthuset som ett litet solskydd! :))
Och så visar jag idag några fina bilder tagna av Max som jag lovat! Se och häpnas! ;) Hi hi! ...



Bild tagen av: Max

Bild tagen av: Max

Bild tagen av: Max

Bild tagen av: Max

Vilken härlig solig söndag det blev! Har blivit lite krattning och trädgårdsarbete...och gissa vad!?  Projektet utomhusbad ska banne mig ta fart snart!! Tredje sommaren gillt ska ni se ;) Men först får det bli lite småprojekt inför...har som sagt en del ideèr kring det hela! :)) Ni hänger väl med på`t? ...;)

Kram Bettan

3 kommentarer:

  1. Din serveringsvagn blir jättefin med det gråa! Och vilken superfotograf din son är :)! Vilken talang!

    Här spenderas kvällen i soffan efter en lyckad marknadsdag :). Jag önskar dig en fin ny vecka!

    Kramar från Maria

    SvaraRadera
  2. Aha! vilken utomordentlig idé - med gamla tapeter som rullgardin - tack för tipset!! Whohoo...längtar redan till att fixa - ser direkt rullen på förrådet som kan användas. Har en gammal hissgardin nu som gör samma nytta - men lite tråkig...men har du klistrat upp på en gammal gardin - eller hur har du gjort? Hann inte fixa min blogg igår, men förevigade bl.a årets första maskros - liksom lycka det också :) Idag har jag fått tomat och chiliplantor levererade till jobbet - blir en mycket trevlig kväll detta. Snygg serveringsvagn!

    SvaraRadera
  3. Klart man hänger med!!!
    Det finns nog ingen med så många fiffiga idéer som du! Hade väl allllldrig kommit på idén att använda tapeter till rullgardiner! Du e verkligen finurlig du:)
    Är det bra annars?
    Kram Anna

    SvaraRadera